TERUG NAAR NIEUWSOVERZICHT

Wat is er nieuw?
De releases van Q3.

NIEUWS   • 4 okt. 2018

Om u mee te nemen in hoe wij elke dag een beetje beter worden, houden wij u regelmatig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen via onze nieuwsbrief. De laatste periode van dit jaar is alweer in volle gang, maar we willen toch even de tijd nemen om terug te blikken op Q3.

WAT IS ER NIEUW?!

Onderstaand de releases die we in de afgelopen drie maanden hebben doorgevoerd!

Een zelf ontwikkeld planningssysteem

U heeft er al veel gebruik van kunnen maken: het nieuwe planningssysteem dat zelf is ontwikkeld door ons tech-team.

De voornaamste veranderingen? Allereerst is de widget visueel anders dan u gewend bent. Het belangrijkste verschil is dat er een weekoverzicht getoond wordt, waardoor u direct meer keuzemogelijkheden te zien krijgt. Ook kunnen we de routes nog efficiënter indelen dan voorheen, waardoor er meer afspraakmogelijkheden zijn. U zult dit merken aan de grotere hoeveelheid beschikbare data. Daarnaast ziet u bij de beschikbare data de namen van de fotografen uit uw regio staan. Op deze wijze weet u direct bij welke fotograaf en/of inmeter uw afspraak wordt ingeschoten.*

*LET OP: De naam van de fotograaf is géén garantie. Door onverwachte omstandigheden, kan het zo zijn dat we genoodzaakt zijn een andere fotograaf te sturen.

Nieuw verkoperdashboard

Het dashboard voor de verkoper is onze nieuwste trots! Na maanden van ontwikkelen heeft ons tech-team ook dit grote project afgerond. Slechts een paar weken geleden ging deze live en ook hier plukken wij (en u) de vruchten van. Gemiddeld 20 procent van onze totaalafspraken wordt nu door de verkoper zelf ingepland. Hieruit trekken wij de conclusie dat veel verkopers graag zelf in controle zijn over het plannen van de foto- en/of inmeetafspraak.

Bent u nieuwsgierig naar de voordelen? Klik dan HIER en ontdek hoeveel gemak de verkoper kan ervaren middels gebruik van ons nieuwe verkoperdashboard.

Overige aanpassingen

Het is ook weer tijd voor een kleine maandelijkse dashboard-update: wat voor aanpassingen zijn er deze afgelopen maand gedaan?

  • Systeem denkt mee bij bestellen inmeten
    Vanaf nu denkt ons ordersysteem met u mee bij het bestellen van ons product inmeten. Om tijdsgebrek bij uw object te voorkomen, vraagt ons systeem u contact met onze klantenservice op te nemen bij panden die groter zijn dan 400m2. Uiteraard willen we u de beste kwaliteit leveren. Bij panden van deze grootte is het daarom van belang goede afspraken te maken over de tijd die onze bouwkundige krijgt om het pand in kaart te brengen. Daarnaast krijgt u bij het bestellen van inmeten ‘Normaal’ een melding wanneer uw object groter is dan 200m2. U kunt dan beter ons inmeten ‘Large’ product bestellen om ervoor te zorgen dat onze bouwkundige genoeg tijd heeft.
  • Voorkeuren contact met verkoper
    Bij stap twee in uw orderproces is het belangrijk dat u de verkopergegevens met ons deelt, zodat we uw order zo goed en snel als mogelijk kunnen verwerken. U kunt hier tevens aangeven of de verkoper een eigen dashboard mag krijgen, waarmee hij/zij zelf de afspraak kan inplannen en beheren. Daarnaast heeft u nog los de mogelijkheid om toestemming te geven om de verkoper de producten te laten downloaden en te bekijken.

Vragen naar aanleiding van dit artikel? Leg ze aan ons voor middels onze chatfunctie in uw persoonlijke dashboard. Direct naar uw dashboard om alle nieuwe features zelf te ervaren? Gebruik onderstaande knop!

GA NAAR UW DASHBOARD
TERUG NAAR NIEUWSOVERZICHT

Wat is er nieuw?
De releases van Q3.

NIEUWS   • 4 okt. 2018

Om u mee te nemen in hoe wij elke dag een beetje beter worden, houden wij u regelmatig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen via onze nieuwsbrief. De laatste periode van dit jaar is alweer in volle gang, maar we willen toch even de tijd nemen om terug te blikken op Q3.

WAT IS ER NIEUW?!

Onderstaand de releases die we in de afgelopen drie maanden hebben doorgevoerd!

Een zelf ontwikkeld planningssysteem

U heeft er al veel gebruik van kunnen maken: het nieuwe planningssysteem dat zelf is ontwikkeld door ons tech-team.

De voornaamste veranderingen? Allereerst is de widget visueel anders dan u gewend bent. Het belangrijkste verschil is dat er een weekoverzicht getoond wordt, waardoor u direct meer keuzemogelijkheden te zien krijgt. Ook kunnen we de routes nog efficiënter indelen dan voorheen, waardoor er meer afspraakmogelijkheden zijn. U zult dit merken aan de grotere hoeveelheid beschikbare data. Daarnaast ziet u bij de beschikbare data de namen van de fotografen uit uw regio staan. Op deze wijze weet u direct bij welke fotograaf en/of inmeter uw afspraak wordt ingeschoten.*

*LET OP: De naam van de fotograaf is géén garantie. Door onverwachte omstandigheden, kan het zo zijn dat we genoodzaakt zijn een andere fotograaf te sturen.

Nieuw verkoperdashboard

Het dashboard voor de verkoper is onze nieuwste trots! Na maanden van ontwikkelen heeft ons tech-team ook dit grote project afgerond. Slechts een paar weken geleden ging deze live en ook hier plukken wij (en u) de vruchten van. Gemiddeld 20 procent van onze totaalafspraken wordt nu door de verkoper zelf ingepland. Hieruit trekken wij de conclusie dat veel verkopers graag zelf in controle zijn over het plannen van de foto- en/of inmeetafspraak.

Bent u nieuwsgierig naar de voordelen? Klik dan HIER en ontdek hoeveel gemak de verkoper kan ervaren middels gebruik van ons nieuwe verkoperdashboard.

Overige aanpassingen

Het is ook weer tijd voor een kleine maandelijkse dashboard-update: wat voor aanpassingen zijn er deze afgelopen maand gedaan?

  • Systeem denkt mee bij bestellen inmeten
    Vanaf nu denkt ons ordersysteem met u mee bij het bestellen van ons product inmeten. Om tijdsgebrek bij uw object te voorkomen, vraagt ons systeem u contact met onze klantenservice op te nemen bij panden die groter zijn dan 400m2. Uiteraard willen we u de beste kwaliteit leveren. Bij panden van deze grootte is het daarom van belang goede afspraken te maken over de tijd die onze bouwkundige krijgt om het pand in kaart te brengen. Daarnaast krijgt u bij het bestellen van inmeten ‘Normaal’ een melding wanneer uw object groter is dan 200m2. U kunt dan beter ons inmeten ‘Large’ product bestellen om ervoor te zorgen dat onze bouwkundige genoeg tijd heeft.
  • Voorkeuren contact met verkoper
    Bij stap twee in uw orderproces is het belangrijk dat u de verkopergegevens met ons deelt, zodat we uw order zo goed en snel als mogelijk kunnen verwerken. U kunt hier tevens aangeven of de verkoper een eigen dashboard mag krijgen, waarmee hij/zij zelf de afspraak kan inplannen en beheren. Daarnaast heeft u nog los de mogelijkheid om toestemming te geven om de verkoper de producten te laten downloaden en te bekijken.

Vragen naar aanleiding van dit artikel? Leg ze aan ons voor middels onze chatfunctie in uw persoonlijke dashboard. Direct naar uw dashboard om alle nieuwe features zelf te ervaren? Gebruik onderstaande knop!

GA NAAR UW DASHBOARD

ADRES

Fascinatio Boulevard 522
2909 VA Capelle aan den IJssel

KVK

56838638

BTW

NL 8523.25.599.B.01