#Uitgelicht!

De voordelen van onze LIVE-chat.

NIEUWS   •   25 mrt. 2019

Wij zien dat onze klanten onze LIVE-chat steeds beter beoordelen en zien daardoor steeds meer de waarde in van deze handige tool. Team Klantenservice doet er daarom alles aan om u middels deze functie zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zo is bijvoorbeeld onze gemiddelde reactietijd in februari slechts 25 seconden!

ZIEN24 is dolenthousiast dat de chat-gebruikers ons de afgelopen maand met een gemiddelde van een 8,7 hebben beoordeeld! Waarom precies valt de LIVE-chat in goede aarde? Wij gingen op onderzoek uit!

‘De LIVE-chat bevalt erg goed. Er wordt snel op mijn vragen gereageerd. Daarnaast vind ik het gemakkelijk om mee te werken. Ik kan jullie tussendoor berichten zonder telefonisch contact te leggen. Zo kan ik doorgaan met mijn andere werkzaamheden. Superfijn!’ 

– Sammie Roovers, WoonSchuijt Makelaardij

Sammie Roovers, binnen- en buitendienstmedewerker bij WoonSchuijt Makelaardij, is een van de velen die veelvuldig gebruikmaakt van deze functie. Ze noemt de tool snel en efficiënt. Soms is het voor haar ook laagdrempeliger een bericht in de chat te plaatsen dan een telefoontje te plegen. Herkenbaar?

Waarom gebruik maken van onze LIVE-chat?

Wij zetten alle voordelen van onze LIVE-chat op een rij:

  • Team Klantenservice streeft ernaar binnen 30 seconden op uw verzoek te reageren. Al eerder werd duidelijk dat onze gemiddelde reactietijd 25 seconden is.

  • Tijdens werktijden (08.30 tot 17.00) is er altijd iemand aanspreekbaar op de LIVE-chat.

  • De LIVE-chat werkt snel en efficiënt. Nadat wij uw verzoek hebben ontvangen, heeft u vrijwel direct contact met team Klantenservice. Uitermate geschikt voor de kleinere vragen en wanneer u geen zin heeft om te bellen.

  • Alle chats worden opgeslagen. Hierdoor kan team Klantenservice altijd teruglezen wat er is besproken. Zo ontstaan er geen miscommunicaties!

  • U kunt onze LIVE-chat zowel een cijfer als een beoordeling geven. Dat is voor ons erg fijn. Hierdoor kan duidelijk worden of wij iets moeten verbeteren en dat heeft een positieve invloed op onze samenwerking. U draagt middels uw feedback dus bij aan het verbeteren van onze klantenservice.

Mocht u met betrekking tot deze mail nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Team Klantenservice staat u graag te woord via de LIVE-chat in uw klantendashboard!

#Uitgelicht!

De voordelen van onze LIVE-chat.

NIEUWS   •   25 mrt. 2019

Wij zien dat onze klanten onze LIVE-chat steeds beter beoordelen en zien daardoor steeds meer de waarde in van deze handige tool. Team Klantenservice doet er daarom alles aan om u middels deze functie zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zo is bijvoorbeeld onze gemiddelde reactietijd in februari slechts 25 seconden!

ZIEN24 is dolenthousiast dat de chat-gebruikers ons de afgelopen maand met een gemiddelde van een 8,7 hebben beoordeeld! Waarom precies valt de LIVE-chat in goede aarde? Wij gingen op onderzoek uit!

‘De LIVE-chat bevalt erg goed. Er wordt snel op mijn vragen gereageerd. Daarnaast vind ik het gemakkelijk om mee te werken. Ik kan jullie tussendoor berichten zonder telefonisch contact te leggen. Zo kan ik doorgaan met mijn andere werkzaamheden. Superfijn!’ 

– Sammie Roovers, WoonSchuijt Makelaardij

Sammie Roovers, binnen- en buitendienstmedewerker bij WoonSchuijt Makelaardij, is een van de velen die veelvuldig gebruikmaakt van deze functie. Ze noemt de tool snel en efficiënt. Soms is het voor haar ook laagdrempeliger een bericht in de chat te plaatsen dan een telefoontje te plegen. Herkenbaar?

Waarom gebruik maken van onze LIVE-chat?

Wij zetten alle voordelen van onze LIVE-chat op een rij:

  • Team Klantenservice streeft ernaar binnen 30 seconden op uw verzoek te reageren. Al eerder werd duidelijk dat onze gemiddelde reactietijd 25 seconden is.

  • Tijdens werktijden (08.30 tot 17.00) is er altijd iemand aanspreekbaar op de LIVE-chat.

  • De LIVE-chat werkt snel en efficiënt. Nadat wij uw verzoek hebben ontvangen, heeft u vrijwel direct contact met team Klantenservice. Uitermate geschikt voor de kleinere vragen en wanneer u geen zin heeft om te bellen.

  • Alle chats worden opgeslagen. Hierdoor kan team Klantenservice altijd teruglezen wat er is besproken. Zo ontstaan er geen miscommunicaties!

  • U kunt onze LIVE-chat zowel een cijfer als een beoordeling geven. Dat is voor ons erg fijn. Hierdoor kan duidelijk worden of wij iets moeten verbeteren en dat heeft een positieve invloed op onze samenwerking. U draagt middels uw feedback dus bij aan het verbeteren van onze klantenservice.

Mocht u met betrekking tot deze mail nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Team Klantenservice staat u graag te woord via de LIVE-chat in uw klantendashboard!