#Uitgelicht!
De voordelen van onze LIVE-chat.
NIEUWS • 25 mrt. 2019
Wij zien dat onze klanten onze LIVE-chat steeds beter beoordelen en zien daardoor steeds meer de waarde in van deze handige tool. Team Klantenservice doet er daarom alles aan om u middels deze functie zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zo is bijvoorbeeld onze gemiddelde reactietijd in februari slechts 25 seconden!
ZIEN24 is dolenthousiast dat de chat-gebruikers ons de afgelopen maand met een gemiddelde van een 8,7 hebben beoordeeld! Waarom precies valt de LIVE-chat in goede aarde? Wij gingen op onderzoek uit!
‘De LIVE-chat bevalt erg goed. Er wordt snel op mijn vragen gereageerd. Daarnaast vind ik het gemakkelijk om mee te werken. Ik kan jullie tussendoor berichten zonder telefonisch contact te leggen. Zo kan ik doorgaan met mijn andere werkzaamheden. Superfijn!’
– Sammie Roovers, WoonSchuijt Makelaardij
Sammie Roovers, binnen- en buitendienstmedewerker bij WoonSchuijt Makelaardij, is een van de velen die veelvuldig gebruikmaakt van deze functie. Ze noemt de tool snel en efficiënt. Soms is het voor haar ook laagdrempeliger een bericht in de chat te plaatsen dan een telefoontje te plegen. Herkenbaar?
Waarom gebruik maken van onze LIVE-chat?
Wij zetten alle voordelen van onze LIVE-chat op een rij:
Mocht u met betrekking tot deze mail nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Team Klantenservice staat u graag te woord via de LIVE-chat in uw klantendashboard!
#Uitgelicht!
De voordelen van onze LIVE-chat.
NIEUWS • 25 mrt. 2019
Wij zien dat onze klanten onze LIVE-chat steeds beter beoordelen en zien daardoor steeds meer de waarde in van deze handige tool. Team Klantenservice doet er daarom alles aan om u middels deze functie zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zo is bijvoorbeeld onze gemiddelde reactietijd in februari slechts 25 seconden!
ZIEN24 is dolenthousiast dat de chat-gebruikers ons de afgelopen maand met een gemiddelde van een 8,7 hebben beoordeeld! Waarom precies valt de LIVE-chat in goede aarde? Wij gingen op onderzoek uit!
‘De LIVE-chat bevalt erg goed. Er wordt snel op mijn vragen gereageerd. Daarnaast vind ik het gemakkelijk om mee te werken. Ik kan jullie tussendoor berichten zonder telefonisch contact te leggen. Zo kan ik doorgaan met mijn andere werkzaamheden. Superfijn!’
– Sammie Roovers, WoonSchuijt Makelaardij
Sammie Roovers, binnen- en buitendienstmedewerker bij WoonSchuijt Makelaardij, is een van de velen die veelvuldig gebruikmaakt van deze functie. Ze noemt de tool snel en efficiënt. Soms is het voor haar ook laagdrempeliger een bericht in de chat te plaatsen dan een telefoontje te plegen. Herkenbaar?
Waarom gebruik maken van onze LIVE-chat?
Wij zetten alle voordelen van onze LIVE-chat op een rij:
Mocht u met betrekking tot deze mail nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Team Klantenservice staat u graag te woord via de LIVE-chat in uw klantendashboard!