Dit zijn de vijf meest gestelde Klantenservice-vragen!

NIEUWS   •   23 mei 2019

Afdeling Klantenservice, u kunt dit team een onderdeel van het epicentrum van ZIEN24 noemen dat de zaak draaiende houdt. U heeft de meiden die zich dagelijks inzetten al uw vragen en opmerkingen te behandelen vast wel eens gesproken. Telefonisch, via de LIVE-chat of per mail, ze zijn op allerlei verschillende manieren te bereiken. Maar, welke vragen krijgt onze Klantenservice regelmatig die relevant zijn om te delen met andere makelaars?

Imme en Geneviève zijn allebei werkzaam op deze afdeling. In onderstaande Frequently Asked Question-video behandelen zij de vijf belangrijkste vragen waar ze uitgebreid antwoord op geven. Kijkt u mee?

Hieronder hebben wij de vijf meest gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden voor u op een rij gezet:

1) Wij hebben het product inmeten besteld alleen er is geen plattegrond aangeleverd. Hoe kan dat?
Indien u een order betreft inmeten aanvraagt en ook een plattegrond wenst, is het noodzakelijk de plattegrond los erbij te bestellen. Anders leveren wij geen plattegrond aan.

2) Maken jullie ook een meetrapport aan de hand van een bouwtekening?
Nee. Wij leveren alleen een meetrapport op basis van eigen meetgegevens en informatie.
Een bouwtekening bevat niet voldoende informatie om een juist en volledig meetrapport op te stellen aan de hand van de BBMI.

3) Hoeveel foto’s worden er opgeleverd bij fotografie small, normal of large? En hoelang zijn jullie op locatie?
– Fotografie small wordt vaak gebruikt als u nieuwe buitenfoto’s nodig heeft of als er ruimtes zijn verbouwd. Hiervoor leveren we 10 foto’s aan. De fotograaf is een dertig minuten op locatie.
– Bij een normaal pakket ontvangt u 25 tot 30 foto’s. De fotograaf is 60 minuten op locatie.
– Kiest u voor fotografie large ontvangt u ongeveer 55 foto’s. Dit pakket kan worden besteld voor panden groter dan 200m2 en kleiner dan 400m2. De fotograaf is 120 minuten op locatie.

4) Hoe voer ik een revisie in?
U kunt een revisie invoeren in uw dashboard door naar het gewenste adres te gaan. Vervolgens krijgt u een lijst te zien met alle opgeleverde producten van het betreffende adres. Rechts daarvan klikt u op de zwarte revisieknop waar u uw opmerkingen kunt noteren en eventuele foto’s of schetsen kunt toevoegen. Zodra u op versturen klikt, komt de revisie direct bij de juiste afdeling terecht.

5) Hoe lang duurt het voordat mijn producten zijn opgeleverd?
Het oplevertermijn verschilt per product. Bij een plattegrond, fotografie, video of 360 streven we naar een oplevertermijn van 1 tot 2 werkdagen. Voor een artist impression en meetrapporten is het streven 2 tot 3 werkdagen.

Wenst u onze Klantenservice te spreken? Bel 010 340 5002 of laat een berichtje achter in onze LIVE-chat in uw dashboard.

Dit zijn de vijf meest gestelde Klantenservice-vragen!

NIEUWS   •   23 mei 2019

Afdeling Klantenservice, u kunt dit team een onderdeel van het epicentrum van ZIEN24 noemen dat de zaak draaiende houdt. U heeft de meiden die zich dagelijks inzetten al uw vragen en opmerkingen te behandelen vast wel eens gesproken. Telefonisch, via de LIVE-chat of per mail, ze zijn op allerlei verschillende manieren te bereiken. Maar, welke vragen krijgt onze Klantenservice regelmatig die relevant zijn om te delen met andere makelaars?

Imme en Geneviève zijn allebei werkzaam op deze afdeling. In onderstaande Frequently Asked Question-video behandelen zij de vijf belangrijkste vragen waar ze uitgebreid antwoord op geven. Kijkt u mee?

Hieronder hebben wij de vijf meest gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden voor u op een rij gezet:

1) Wij hebben het product inmeten besteld alleen er is geen plattegrond aangeleverd. Hoe kan dat?
Indien u een order betreft inmeten aanvraagt en ook een plattegrond wenst, is het noodzakelijk de plattegrond los erbij te bestellen. Anders leveren wij geen plattegrond aan.

2) Maken jullie ook een meetrapport aan de hand van een bouwtekening?
Nee. Wij leveren alleen een meetrapport op basis van eigen meetgegevens en informatie.
Een bouwtekening bevat niet voldoende informatie om een juist en volledig meetrapport op te stellen aan de hand van de BBMI.

3) Hoeveel foto’s worden er opgeleverd bij fotografie small, normal of large? En hoelang zijn jullie op locatie?
– Fotografie small wordt vaak gebruikt als u nieuwe buitenfoto’s nodig heeft of als er ruimtes zijn verbouwd. Hiervoor leveren we 10 foto’s aan. De fotograaf is een dertig minuten op locatie.
– Bij een normaal pakket ontvangt u 25 tot 30 foto’s. De fotograaf is 60 minuten op locatie.
– Kiest u voor fotografie large ontvangt u ongeveer 55 foto’s. Dit pakket kan worden besteld voor panden groter dan 200m2 en kleiner dan 400m2. De fotograaf is 120 minuten op locatie.

4) Hoe voer ik een revisie in?
U kunt een revisie invoeren in uw dashboard door naar het gewenste adres te gaan. Vervolgens krijgt u een lijst te zien met alle opgeleverde producten van het betreffende adres. Rechts daarvan klikt u op de zwarte revisieknop waar u uw opmerkingen kunt noteren en eventuele foto’s of schetsen kunt toevoegen. Zodra u op versturen klikt, komt de revisie direct bij de juiste afdeling terecht.

5) Hoe lang duurt het voordat mijn producten zijn opgeleverd?
Het oplevertermijn verschilt per product. Bij een plattegrond, fotografie, video of 360 streven we naar een oplevertermijn van 1 tot 2 werkdagen. Voor een artist impression en meetrapporten is het streven 2 tot 3 werkdagen.

Wenst u onze Klantenservice te spreken? Bel 010 340 5002 of laat een berichtje achter in onze LIVE-chat in uw dashboard.